خرید ساعت ck خرید اینترنتی ساعت ck خرید پستی ck ساعت مچی ck

خرید ساعت مچی ck فروش ساعت ck خرید اینترنتی ساعت ck فروش اینترنتی ساعت ck سایت خرید ساعت ck

خرید ساعت ck خرید اینترنتی ساعت ck خرید پستی ck ساعت مچی ck

خرید ساعت مچی ck فروش ساعت ck خرید اینترنتی ساعت ck فروش اینترنتی ساعت ck سایت خرید ساعت ck

کلیک کن درآمد اینترنتی کسب کن

کلمات کلیدی:کسب درامد از طریق کلیک,کسب درامد اینترنتی,سیستم کلیکی,درآمد اینترنتی از طریق کلیک,کسب درامد

همانطوری که در بسیاری از سایتها میبینیم در قسمتهای مختلف سایتها خصوصاً سایتهایی که بازدید کننده زیادی دارند تبلیغات سایتها و یا محصولات شرکتها ، سایتهای فروشگاهی و یا مراکز دیگر وجود دارد .


در این نوع سیستم ها شما با داشتن صفحات وب اختصاصی ( یک وبلاگ و یا یک سایت ) و تبادل تبلیغ با سایتی که قصد کار با آنرا دارید میتوانید کسب درآمد نمائید . به این صورت که فرضاً با قرار دادن لوگوی تبلیغاتی ویا لینک و بنر سایت مربوطه در سایت یا وبلاگتان و ارجاع افرادی که از طریق کلیک بر روی لوگو یا لینک سایت شما وارد سایت مربوطه میشوند به شما سود و یا پورسانت بسته به قانون سایت تعلق میگیرد .

سیستم وبمستر راهی آسان برای کسب درآمد از طریق اینترنت برای افرادی که صاحب سایت یاوبلاگ اند ، می باشد . صاحبان سایتهای ایرانی می توانند با عضویت در این سیستم از سایتشان به سادگی کسب درآمد نمایند . به این صورت که با پیروی از مراحل قید شده در سایتهای ارائه دهنده خدمات تبلیغی به ازای هر بازدید کننده ای که از طریق سایت شما وارد سایت مذکور شود مبلغ 100 تا 450 ریال به شما پرداخته میشود . هر چه بازدید کننده بیشتری به این طریق وارد سایت مذکور شود مبلغ بیشتری کسب خواهید کرد و در ابتدای ماه شمسی و یا در پانزدهم هر ماه میلادی بر اساس تعداد کلیک های شمارش شده توسط سیستم وب مستر مبلغ پورسانت به حساب بانکی شما ( ترجیحاً سپهربانک صادرات و یا سیبای ملی) واریز خواهد شد و جهت اطلاع از کارکرد حسابتان نزد سایتهای مذکور و مبالغی که کسب کرده اید بعد از عضویت می توانید از فرم ورودی مربوطه وارد صفحه مدیریتی خود یا اصطلاحا کنترل پنل شده و از مقدار آمار تعداد کلیکها و مبلغ محاسبه شده مطلع شوید .

نکته مهم :

توجه داشته باشید برای کسب درآمد از این روش که در ایران و بین سایتهای ایرانی اصلی ترین و مطمئن ترین روش کسب درآمد میباشد باید به نکات زیر توجه کنید .

1 – شما باید در گام اول یک سایت یا وبلاگ و صفحات وب اختصاصی داشته باشید که ما به شما وبلاگ را توصیه میکنیم و طریقه ساخت آن را به طوری که حتی برای راه اندازی آن ریالی نپردازید را نیز عنوان خواهیم کرد .

2 – حتما باید آمار بازدید از سایت یا وبلاگ خود را بالا ببرید زیرا در صورتی که آمار شما کم باشد در میزان کلیک های روی تبلیغات وب شما تاثیر مستقیم داشته و مسلما درآمد کمتری خواهید داشت . باید توجه کرد که سایتهای کسب درآمد دارای برنامه کنترل ترافیک اعضا بوده و چنانچه میزان کلیک های محاسبه شده درصفحات شما از میزان بازدید کنندگان سایت یا وبلاگتان بیشتر باشد کلیک های شما را محاسبه نخواهند کرد و در صورت تکرار ممکن است حساب شما را مسدود نمایند .

توجه : روشهای بالا بردن آمار بازدید سایت یا وبلاگتان را بعدا در همین سی دی ذکر خواهیم کرد تا از آن طریق این مشکل نیز بر طرف شود .

3 – توجه داشته باشید که برای کسب درآمد مطمئن بهترین کار سعی در جذب مخاطب و بالابردن ترافیک صفحات وب اختصاصی شما می باشد زیرا بازدیدکنندگانی که وارد وبلاگ شما میشوند نیز با کلیک بر روی لینکهای تبلیغی جذاب و پر کشش متنی یا گرافیکی درون سایت شما باعث کسب درآمد مستقل برای شما میشوند .

4 – باید توجه کنید که اگر زمانی شخصا میخواهید بر روی لینکها و بنرها کلیک داشته باشید بیش از 20 کلیک مستقیم با یک کارت اینترنتی بر روی تبلیغات موجود در صفحات وب خود انجام ندهید زیرا IP شما اگر ثابت باشد و دائما با یک آی پی ثابت بر روی تبلیغات کلیک بکنید احتمال دارد به عنوان متقلب توسط سیستم شناخته شوید . لذا حتما چندین کارت اینترنت مختلف تهیه کرده و هر 20 کلیک را با یک اکانت جدید انجام دهید زیرا با تغییر کارت و شماره تلفن و یوزر و پسورد آی پی آدرس شما نیز تغییر خواهد کرد و به عنوان یک فرد توسط سیستم شناسایی نخواهید شد . ( بهترین 3 کارت است ) .

5 – توصیه ما به شماُ این است که حتما تعدادی وبلاگ برای خود راه اندازی کرده و برای هر وبلاگ با یک نام کاربری جدید و یک ایمیل جدید ( ترجیحا و بخاطر مسائل امنیتی ) در هر کدام از سایتهای تبلیغاتی چند بار ثبت نام نمائید ( در صورتی که سایت مربوطه اجازه این کار را به شما داده باشد ) زیرا به این ترتیب با داشتن وبلاگهای متعدد هم آمار بازدید شما بیشتر شده و هم دیگر نیازی نیست از یک آدرس وبلاگ ثابت کلیک های متعدد داشته باشید بلکه مثلا اگر قرار است شما از فلان سایت روزی حدود 100 کلیک درآمد کسب کنید ( یعنی 100 کلیک مثلا 15 تومانی ) که میشود 1500 تومان – بهتر این است که از مثلا : 10 وبلاگی که دارید و برای هر کدام مجزا در سایت کسب درآمد ثبت نام کرده اید و کدهای تبلیغی را به صورت مجزا دریافت کرده اید – از هر کدام حدود 10 کلیک کسب درآمد داشته باشید که مجموعا از هر وبلاگی حدود 150 تومان و در مجموع 10 وبلاگ همان 1500 تومان را کسب کرده اید با این تفاوت که تخلفی نیز از نظر رباتهای هوشمند ثبت نمیگردد .

6 – توجه داشته باشید که حتما قوانین و مقررات هر سایتی را به دقت مطالعه نمایید زیرا قوانین بعضی سایتها و شرکتها با سایرین متفاوت میباشد .

7 – بهتر است به ازای هر وبلاگی که راه اندازی میکنید یک ایمیل نیز از طریق سایت یاهو راه اندازی کنید – زیرا برای ثبت نام در بعضی از سیستم های پرداخت به ازای کلیک سایتهای ایرانی باید هر بار که ثبت نام میکنید از یک ایمیل جدید و یک نام کاربری و پسورد جدید استفاده نمایید تا سیستم دچار خطا در ثبت نشود و از طرفی اگر بنابر دلایلی یک آی دی شما هک شد سایر حسابهای کاربری شما محفوظ باقی بماند - همچنین باید یک آدرس وب جدید بدهید نه آنکه فقط با داشتن یک آدرس وب چند بار ثبت نام کنید . ( مگر آنکه سایت به شما این اجازه را داده باشد ) .

8 – در حفظ امنیت سایت و بلاگ خود و همچنین ایمیلهای خود به شدت تلاش کنید زیرا هر لحظه ممکن است زحماتی را که کشیده اید بخاطر یک اشتباه توسط افرادی بنام هکر سرقت شده و اطلاعات شما مخدوش شود .

توجه : روشهای کامل حفظ امنیت در سایت و وبلاگ در همین سی دی توضیح داده شده است ولی برای شروع و در ابتدای اتصال به اینترنت به نیت کسب درآمد باید حتما بر روی سیستم خود یک برنامه فایروال قوی و یک آنتی ویروس قوی با امکان آپدیت موجود باشد . ( ما به شما آنتی ویروس kaspersky و فایروال zone alarm را توصیه میکنیم . همچنین میتوانید بجای موارد بالا از برنامه های internet security نیز استفاده نمایید . )

9 – برای اینکه وبلاگهای شما دارای بازدید کننده بالایی بشود باید دارای مطالب جذابی در کنار لینکهای تبلیغاتی داشته باشد که ما به شما توصیه میکنیم وبلاگهایتان بیشتر درمورد عکس باشد که هم به راحتی میتوانید از طریق اینترنت هر روزه عکسهای جالب و دیدنی بدست آورده و هم میتوانید سریع در وبلاگ خودتان قرار داده و هم قدرت مانور تبلیغی بسیار برای آن دارید .


نکته : حداقل هر سه ماه یکبار یک ارسال مطلب جدید در صفحات بلاگ خود داشته باشید زیرا اگر سه ماه وبلاگی غیر فعال بماند از طرف مدیریت مربوطه بسته خواهد شد .



10 – میزان درآمد در روشهای ذکر شده بالا یعنی روش پرداخت به ازای کلیک کاملا بستگی به میزان وقت و کار و میزان ترافیک صفحات وب و تیز هوشی کاربر دارد و به درستی نمیتوان برای آن سقفی را معین کرد – باید توجه کنید که هر گز توقع نداشته باشید از یک سایت تبلیغی مثلا 200 هزار تومان در ماه کسب درآمد داشته باشید بلکه با رعایت روشهای ذکر شده در این سی دی و عضویت در چندین سایت ایرانی معتبر تبلیغی که ما در اینجا قید کرده ایم در مجموع میتوانید دارای کسب درآمد بالایی در ماه شوید – و این مسئله که که شما از چندین سایت در ماه پول دربیاورید به مراتب بهتر و مطمئن تر است از این که چند ماه فقط از یک سایت کسب درآمد بالایی داشته باشید زیرا با عضویت در چندین سایت و قرار دادن لینکهای تبلیغی چندین سایت مختلف در چندین وبلاگ مختلف با بازدید نسبی متوسط و دریافت مبالغ جزیی از هر کدام از سایتها در سر ماه صاحب مبلغ بالایی از کسب درآمد خواهید شد . بدون اینکه سیستم به شما بتواند ایرادی بگیرد .

به عنوان مثال :

اگر شما فقط از یک سایت روزانه حدود 250 کلیک 10 تومانی کسب درآمد داشته باشید در ماه دارای 75 هزار تومان درآمد خواهید شد که البته این امر موجب حساسیت سیستم به درآمد بالای شما و بررسی دقیق تر کلیکهای شما شده و در صورت تخلف نهایتا بعد از چند بار اخطار به شما ممکن است که حسابتان مسدود شود .

اما اگر شما در چند سایت کسب درآمد عضو باشید و دارای چندین وبلاگ با ترافیک خوب باشید و از هر وبلاگی روزانه نهایتا و حداکثر حدود 50 کلیک 10 تومانی داشته باشید – با توجه به این که هر کدام از وبلاگهای شما دارای چندین نوع تبلیغ گوناگون از سایتهای گوناگون است – فقط از یک سابت تبلیغی شما روزی حدود 500 تومان بابت هر وبلاگتان در آورده اید که بفرض اگر شما 5 وبلاگ داشته باشید از هر کدام در روز 500 تومان درآورده و از سایت تبلیغی مذکور روزی حدود 2500 تومان کسب درآمد دارید . ( هر وبلاگی 500 تومان ضربدر 5 وبلاگ = 2500 تومان فقط از یک سایت تبلیغی ) .

حال تصور کنید که شما در تمام سایتهای تبلیغی که به شما معرفی کرده ایم عضو هستید و بنر و لینکهای آنها را بر روی چندین وبلاگ خود نمایش داده اید – در این صورت شما اگر از هر کدام بتوانید به طور متوسط روزی 2500 تومان کسب درآمد داشته باشید و مثلا در 7 سایت تبلیغی عضو باشید روزی 17500 تومان و ماهی حدود 525 هزار تومان کسب درآمد خالص خواهید داشت . )

توجه : میزان درآمد شما بستگی به تیزهوشی شما و رعایت نکات مهم این سی دی و بالابردن آمار ترافیک صفحات وب اختصاصی دارد و در ثانی این روش نیاز به حوصله و دقت و وقت کافی دارد لذا برای افراد عجولی که میخواهند یک شبه پول دار شوند مناسب نیست .

توجه : ما این نوع روش کسب درآمد را برای افراد خانه دار که وقت کافی دارند و یا افرادی که قصد دارند درآمدی مکمل به عنوان شغل دوم داشته باشند توصیه میکنیم و برای افراد فاقد شرایط بالا مناسب نمیدانیم .

توجه : مسئولیت انجام صحیح کسب درآمد بر عهده کاربر بوده و مسئولیت پرداخت صحیح مبالغ کسب شده نیز بر عهده مدیریت سایتهای تبلیغی و شرکتهای ارائه دهنده خدمات میباشد و ما در این سی دی فقط به ارایه علمی روشهای درآمد زای ایرانی اشاره میکنیم .

توجه : حتما قبل از هر اقدامی جهت کسب درآمد از طریق شیوه بالا در سایتهای درآمدی ایرانی آمار وبلاگهای خود را بالا ببرید زیرا در بعضی سایتهای تبلیغی شرط داشتن 500 بازدیدکننده روزانه برای وبلاگ شما الزامی است . نکته : در صورتی که خودتان شخصا اقدام به کلیک زدن بکنید باید توجه کنید که نباید با یک اکانت کلیک زیادی را انجام دهید خصوصا اگر آمار ترافیک پایینی داشته باشید .

( توصیه ما 20 تا 30 کلیک روزانه برای مجموع لینک یا بنر مربوط به یک شرکت یا سایت تبلیغی در هر یک وبلاگ به شرط داشتن آمار بازدید مناسب است . )

نکته : این امر – یعنی کمتر کلیک کردن - در درآمد شما نقش بخصوصی نخواهد داشت زیرا شما اگر دارای 5 وبلاگ با بازدید 300 نفر با بالا باشید و یا مثلا با 7 شرکت تبلیغی طرف قرار داد باشید و لینکها و بنرهای هر 7 سایت بر روی هر 5 وبلاگ شما ( با ثبت نام های مجزا )

قرار داشته باشد – شما با روزی حدود 20 کلیک20 تومانی بر روی لینک و بنر 400 تومان از یک شرکت عضو درمیاورید که با توجه به این که عضو 7 شرکت هستین پس از هر وبلاگتان در روز حدود 2800 تومان در میاورید . ( 7 ضربدر 400 تومان ) .

حال با داشتن 5 وبلاگ و انجام روش بالا در هر وبلاگتان شما مجموعا از تمام سیستمها در روز حدود 14000 تومان کسب درآمد داشته اید . که ماهی 420000 هزار تومان میشود . ( از طرفی این امر شما را برای رباتهای هوشمند سایتهای پرداخت به ازای کلیک متقلب شناسایی نمیکند زیرا ترافیک صفحات وب خود را بالا برده اید و از طرفی تعداد قابل ملاحظه ای از این میزان کلیک را بازدید کنندگان شما انجام داده اند ) .

نکته : توجه داشته باشید که شما بر اساس روش بالا مجموعا از چندین سایت و شرکت تبلیغی 420 هزار تومان در ماه کسب درآمد خواهید داشت .

توجه نمایید که اکثر سایتهای تبلیغی مبالغ را در صورتی که کمتر از 20 هزار تومان در ماه باشد را پرداخت نکرده و به ماه بعد موکول میکند که با این حساب اگر شما فرضا بابت هر نام کاربری و وبلاگی12000 درآمد ماهانه داشته باشید باید دو ماه صبر کنید تا به مبلغ 20 هزار تومان رسیده و مبلغ برایتان حواله بانکی شود . پس در واقع بابت دو ماه انتظار شما مجموعا فقط از یک شرکت 120 هزار تومان درآمد داشته اید – حال به عنوان مثال با این روش اگر عضو 7 شرکت با پرداخت 20 تومان باشید بعد دو ماه کاری مجموعا حدود 840000 تومان کسب درآمد کرده اید - در واقع همان ماهی 420 هزار تومان میشود . )

توجه : میزان درآمد شما با میزان بازدید و ترافیک صفحات وب شما رابطه مستقیم دارد .
نحوه و مراحل عضویت در سیستم وب مسترها
1. در ابتدا شما باید حداقل یک سایت ، وبلاگ یا صفحه وب و ایمیل شخصی داشته باشید .
2. عضویت در سیستم وب مستر با پر کردن فرم مربوط به عضویت .
3. استفاده از بنر های موجود در صفحات سایتتان با قرار دادن کدهای HTML .
4. وب مستر هایی که بیش از یک سایت دارند لازم است برای هر سایت یکبار در سیستم عضو شوند .
5. در صورتی که مبلغ محاسبه شده توسط سیستم وب مستر کمتر از 20 هزار تومان باشد حساب مذکور به ماه بعد منتقل می شود تا به سقف 20000 تومان برسد .

شرایط عمومی و نکات مربوط به عضویت
تمام ایرانیان صاحب سایت یا وبلاگ می توانند در سیستم وب مسترها عضو شوند به جز سایتهای معاند جمهوری اسلامی ، ضد اسلام و ضد بشری و دارای تصاویر مستهجن که حق عضویت در این سیستم را ندارند و در صورت عضو شدن ، از سیستم وب مستر حذف خواهند گردید . استفاده از بنرهایی غیر از موارد ذکر شده در سایت تخلف محسوب شده و از مبلغ نهایی کارکرد وب مستر کاسته خواهد شد لذا کدهای HTML را که به وبمستر داده میشود را باید بدون تغییر در سایت یا وبلاگ قرار دهد . رفرش کردن و کلیکهای پیاپی و یا استفاده از هر روشی که باعث بالا رفتن غیر طبیعی آمار سایت یک وب مستر شود تقلب محسوب شده و از طرف سیستم شناسایی و سایت این وبمسترها از سیستم حذف خواهد شد . لذا باید بسیار هوشمندانه و با روشهای توضیح داده شده و نکات این سی دی اقدام به کسب درآمد نمود . جهت تسویه حساب در پایان ماه شمسی یا میلادی درخواست خود را از طریق آدرس ایمیل و یا تلفنی که سایتهای ایرانی تبلیغی معرفی نموده اند به شرکت مربوطه اعلام نمایید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد