خرید ساعت ck خرید اینترنتی ساعت ck خرید پستی ck ساعت مچی ck

خرید ساعت مچی ck فروش ساعت ck خرید اینترنتی ساعت ck فروش اینترنتی ساعت ck سایت خرید ساعت ck

خرید ساعت ck خرید اینترنتی ساعت ck خرید پستی ck ساعت مچی ck

خرید ساعت مچی ck فروش ساعت ck خرید اینترنتی ساعت ck فروش اینترنتی ساعت ck سایت خرید ساعت ck

سایت های سهام برای کسب درامد

این سایتها نیز مانند سایتهای تبلیغاتی میباشد. با این تفاوت که در ازای کاری که انجام میدهید به شما سهم تعلق میگیرد.

آموزش کامل MyFreeShares

سایت myfreeshares یکی از بهترین و معتبرترین سایتهاست چون تعداد سهام شما در myfreeshares همیشگی است و سود روزانه به شما تعلق می گیرد. این سایت بر اساس سهام کار می کند، وقتی شما داخل این سایت ثبت نام کنید یک سهم رایگان به شما داده می شود و سود روزانه سایت بین سهامداران تقسیم می شود. که با روشهای توضیح داده شده می توانید هر روز به تعداد سهام خودتان اضافه کنید.

بعد از ثبت نام و ورود به حسابتون در سایت، با گزینه های زیر کار خواهید داشت.

Your Stats  :این قسمت آمار مربوط به تعداد سهام و تعداد زیرمجموعه ها و مقدار کمیسیون دریافتی را نشان می دهد. همچنین نوع حساب و گزینه Request Payout در اینجا قرار گرفته که با کلیک روی Request payout (اگر درآمد شما به 10 دلار رسیده باشد) درآمد شما ظرف چند روز تا حداکثر یک هفته (بین 3 تا 7 روز) به ایگولد ریخته می شود. در جدول پایین آن هم سود کسب شده توسط شما را تا چند روز قبل نشان می دهد. هر چقدر تعداد سهام بیشتر باشد، سود روزانه بیشتر می شود، به همین خاطر تا میتوانید به سهام خودتان اضافه کنید برای افزایش سهام چند راه وجود دارد که به شرح زیر است: 

Referral Links : در این قسمت لینک شما قرار دارد که از آن می توانید برای جذب زیر مجموعه استفاده کنید. به ازای هر فردی که از طریق شما ثبت نام کند یک سهم به عنوان جایزه می گیرید.

Share per Click : این بخش شامل تعدادی لینک هست که به ازای هر کلیک روی این لینکها، 0.01 یک صدم سهم دریافت می کنید در اینجا شما می توانید همزمان تعداد زیادی لینک را باز کنید که در زمان صرفه جویی می شود، نکته جالب اینکه می توانید صفحه ها را بدون اینکه کامل لود بشوند ببندید، فقط باید آدرس صفحه از myfreeshares به آدرس سایتی که تبلیغ شده، تغییر پیدا کند و نیازی نیست که صفحه کاملا لود شود. زمان کلیک بر روی لینکها هر 24 ساعت یکبار است.

Share Free Signup : در این قسمت بابت هر ثبت نام 1 سهم و 0.05 سنت پرداخت می شود. روزانه سایتهای جدیدی برای ثبت نام قرار داده می شود که می توانید هم سهم و هم پول خود را افزایش دهید.

در مورد ثبت نامهای این قسمت با هر ایمیل دیگری می توانید ثبت نام کنید. هیچ اجباری برای ثبت نام در سایتهای دیگر با ایمیلی که در myfreeshares ثبت نام کرده اید نیست، بدین ترتیب که وقتی در سایت مورد نظر از طریق myfreeshares ثبت نام کردید ، آخرین ایمیلی که حاوی نام کاربری و پسورد شماست و به ایمیل خوش آمدگویی معروف است را باید برای myfreeshares به آدرس activity@myfreeshares.com بفرستید. یعنی ایمیل دریافتی را به همین آدرس Forward کنید. در قسمت Subject از عبارت ((New Signup استفاده کنید. در روز فقط میتوانید 5 ثبت نام انجام دهید و با شماره 1 و 2 و 3 و... مشخص کنید. فایل را به ایمیل Attach (پیوست) نکنید. بلکه باید بصورت ) Textمتن) باشد. خطی که شامل پسورد شما می شود را کامل حذف کنید و در آخر ایمیل هم نام کاربری خودتان در  myfreesharesرا بنویسید، مثل زیر:

username:meysam272 MyFreeShares
meysam272 نام کاربری من در MyFreeShares است

نکته دیگر اینکه در بعضی از سایتهایی که ثبت نام انجام دادید ایمیل خوش آمدگویی دریافت نمی کنید، و شاید از گرفتن پول خود صرفه نظر کنید در حالی که می توانید به سایت ایمیل بزنید. مانند مثال زیر:

Hi Dear Admin
 with this link: (اسم سایت)in  I've signed up

(لینک سایتی که ثبت نام کرده اید) مثلا:  .FREE NOW YourSite Get $160 for Free Signup!! Get in for 24
 .
but I didn't receive welcome e-mail
رفرال لینک یا آیدی شما در سایتی که ثبت نام کردید   :
is (اسم سایت) My URL in username: meysam272 My myfreeshares

با فرستادن این ایمیل 1 سهم و 5 سنت حتما به شما تعلق می گیرد و مبلغ ثبت نام چند ساعت تا حداکثر یکی دو روز به حساب شما اضافه میشود.

 : Share Paid Signupابت هر ثبت نام این قسمت بین 10 تا 1000 سهم در نظر گرفته می شود. که باید مبلغی پول از حساب ایگولد بابت ثبت نامهای این بخش پرداخت کنید که به نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود. ثبت نامهای این قسمت مربوط به سایتهایی است که برای ثبت نام باید مبلغی پرداخت کرد.

نکته آخر اینکه اگر تعداد سهم شما به 200 برسد روزی 1$ بدون انجام کار به شما تعلق می گیرد و دیگر نیازی به فعالیت ندارید و هر روز سود سهام خودتان را دریافت می کنید، اما در اوایل کار باید کمی وقت برای افزایش سهام خودتان بگذارید.

برای ثبت نام در این سایت عالی روی بنر زیر کلیک کنید و فرم ثبت نام را که خیلی ساده می باشد پر نمایید. (فراموش نکنید بعد از تکمیل فرم، ایمیلی دریافت خواهید کرد که باید روی لینکی که درون نامه است کلیک کنید تا اکانت شما فعال شود)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد